26 lipca 2009

Trzy wyjątkowe Panny Młode - Mix

Dzisiaj umieszczam nareszcie zdjęcia makijażów ślubnych Darii, Edyty oraz Ani.
Taki mały mix wyjątkowo dlatego, że zdjęcia wykonywał ten sam fotograf, mój ulubiony
Marcin Kańtoch www.zdjecia.lublin.pl
dlatego też, że makijaże wykonałam w podobnych kolorach

Oto zdjęcia Darii którą malowałam na ślub oraz plener, przyznam że bardzo szybko i miło mijał mi czas przy niej, a to dla tego iż obydwie jesteśmy gadułami, więc było bardzo swobodnie i wesoło rozmawiałyśmy tak jak byśmy znały się od zawsze.


Kolejna Pani Młoda to Ania, także makijaż robiłam jej na ślub oraz plener. W dniu ślubu Ania była bardzo skupiona i spokojna a w dniu makijażu plenerowego było bardzo wesoło i zabawnie, a moją pracę obserwowało 3 osoby więc makijaż musiał być idealny ;-)



Następną Panią Młodą była Edyta, która na stałe mieszka w Stanach. Edytkę malowałam tylko na plener, ponieważ w dniu jej ślubu nie miałam już wolnej godziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz