22 listopada 2010

Makijaż Justyny i Jej siostry


Makijaże, które dziś prezentuje miały miejsce jeszcze w upalne lato, patrząc za okno chciałoby się powrotu takiej pogody.
Na makijaże spotkałyśmy się trzy razy, makijaż próbny, ślubny oraz plenerowy. Zapamiętałam najbardziej oczekiwania mojej Pani Młodej, zależało Jej na pięknych długich rzęsach, więc dokleiłam kilka kępek rzęs, ale wszystko w miarę rozsądku. Dzięki temu oko było pięknie podkreślone i powiększone.
Byłam w szoku bo Justyna jako jedna z nielicznych Młodych była wesoła i w ogóle nie zestresowana w dniu swojego ślubu. Bardzo miło było mi malować i poznać obydwie Kobiety.

Zdjęcia wykonywał Fotograf Artur Mulak www.mulak.com.pl

Oto śliczne dziewczyny Justyna z siostrą:




1 komentarz:

  1. Ooo a tą panią to znam :) Byłam na tym weselu :) Faktycznie Justyna miała piękny, czarujący makijaż :)

    OdpowiedzUsuń