31 maja 2009

Makijaże na sesję poślubną

Dzisiaj chciałam przedstawić zdjęcia z pleneru poślubnego moich znajomych Ilony i Grzegorza.
Zdjęcia oczywiście najlepszy lubelski fotograf Marcin Kańtoch www.zdjecia.lublin.pl

Makijaż Ilony był oryginalny i dostosowany do jej energicznego charakteru. Make-up zrobiłam w dość nietypowych kolorach, na powieki położyłam dość oryginalne cienie, delikatny fiolet połączyłam z intensywnym szafirem(obydwa odcienie zimne pasujące do urody Ilony), do tego czarną kreskę przy rzęsach i obowiązkowo doklejane kępki, aby spojrzenie kusiło. Bardzo niestandardowy makijaż i bardzo mocny, lecz jak zauważyli Młodzi na zdjęciach nie był już tak intensywny. Niestety aparat fotograficzny "zabiera" intensywność make-upu.

Także Pan Młody doświadczył na własnej skórze mojego makijażu i dopiero po obejrzeniu zdjęć stwierdził, że było to potrzebne.
Tak drodzy Panowie Wam też przyda się makijaż wydobywający urodę ;-) szczególnie na sesję zdjęciową!
Sami zobaczcie i oceńcie moją pracę:


Nawet ja się załapałam na zdjęcie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz