12 czerwca 2009

Makijaż ślubny i plenerowy Basi

Nareszcie mam chwilę aby wstawić zdjęcia makijaży ze ślubu oraz pleneru(przy którym nawet miałam okazję troszkę pomagać). Zdjęcia wykonywał mój ulubiony fotograf Marcin Kańtoch www.zdjęcia.lublin.pl.
W domu rodzinnym Panny Młodej wykonałam 4 makijaże wieczorowe i najważniejszy make-up ślubny Basi. W domu od rana Panowała radość i śmiech, bardzo mało było za to stresu i nerwów, tak powinno być w każdym domu przed ślubem. Wreszcie miałam okazję zobaczyć piękną Pannę Młodą w całej okazałości, Basia wyglądała olśniewająco!
Makijaż Basi był dość mocny- choć na zdjęciach tego nie widać, do jej typu urody w makijażu oczu użyłam fioletów w dwóch odcieniach, szarości oraz czerni.

Oto efekty mojej pracy:

złapana moja specyficzna mina przy malowaniu rzęs ;-)


przed i po makijażu:

Makijaże wieczorowe sióstr



Na makijaż plenerowy aby coś urozmaicić pomalowałam mocniej oko i użyłam różowych mocno metalicznych cieni i obowiązkowo dokleiłam kępki rzęs. Także fryzura plenerowa była wykonana przeze mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz