22 września 2009

Piękni - Ewelina i Krystian


Na zadowoleniu Tej Panny Młodej zależało mi bardzo, ponieważ była to klientka z polecenia mojej ulubionej Marty, która jako pierwsza zaufała moim umiejętnościom makijażowym.
Ewelinę malowałam na ślub oraz plener ślubny, bardzo miło wspominam obydwa te spotkania, nie znając się wcześniej nawiązałyśmy bardzo szybko świetny kontakt. Ewelinka w dniu ślubu była bardzo zestresowana, więc byłam prze szczęśliwa gdy przeglądając się w lustrze ujrzałam uśmiech i radość na Jej twarzy.
Gdy spotkałyśmy się po raz drugi na makijażu plenerowym, miałam niecałą godzinkę na make-up, ponieważ Młodzi Małżonkowie bardzo się spieszyli. Ale muszę się przyznać, że strasznie im zazdroszczę takiego klimatu na zdjęciach, musicie sami zobaczyć to cudo:

Cudowne zdjęcia plenerowe wykonał fot. Marcin Kańtoch - chyba powinnam zacząć nazywać Tego przemiłego Pana wspólnikiem ;-)))

www.zdjecia.lublin.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz