26 lipca 2010

Trzy makijaże i fryzura plenerowa


Z Kamilą spotkałyśmy się 3 razy na makijażu próbnym, ślubnym oraz plenerowym w dodatku udało jej się mnie namówić, abym zrobiła fryzurę na plener. Mimo mojego stresu fryzurą udało się coś stworzyć i nawet fajnie to wyszło, a najważniejsze Pani Młoda była zadowolona. Bardzo ciekawe spotkania, niesamowita ciepła kobieta. Byłam zdumiona każdym dopracowaniem szczegółu ślubu i wesela, Kamila to po prostu perfekcjonistka, nawet dostałam czekoladkę z imionami Młodych i datą ślubu - świetny pomysł.
Ale koniec gadania czas na zdjęcia Kamilki oraz mamy, którą także malowałam.
Zdjęcia Fot. Artur Zomer www.zomer.pl




Zdjęcia z pleneru i moja fryzurka:


Podobno nawet zdjęcia w wodzie makijaż przetrwał:

1 komentarz:

  1. Kochana Elizo,

    chciałabym jeszcze raz serdecznie podziękować Ci za 3, a właściwie 4 (licząc Mamę) wspaniałe makijaże, które stworzyłaś! Dzień ślubu jest wyjątkowy, każda panna młoda chce się wtedy czuć jak królewna i tak wyglądać. Z Twoją pomocą jest to absolutnie możliwe! Z całego serca, z czystym sumieniem będę Cię polecała wszystkim! Poza tym, że świetnie malujesz, Twoje makijaże są extra trwałe (nie ma cienia przesady w tym, że wytrzymał kąpiel w Wieprzu), JESTEŚ SUPER FAJNĄ OSOBĄ, z którą spotkanie w całej przedślubnej gorączce działa jak najlepszy lek uspokajający!

    Drogie Dziewczyny, zastanawiające się czy warto wybrać Elizę - WARTO! NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ ANI CHWILI DŁUŻEJ!

    pozdrawiam ciepło z deszczowej stolicy,
    Kamila

    OdpowiedzUsuń